Bloggintresserade

tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Då var det dags för årets Alla hjärtans dag, och nu kan jag visa vad jag gjort av de fina pappren från Maja Design.
Dessa två askar har jag gett till mina systrar idag.


Jag har gjort själva asken i offwhite CS och sedan använt olika röda mönstrade papper från Maja Design "Vintage Winter". Stämpeln är Magnolia "Ribbon Tilda" som jag har målat med Distresser och glittrat med Stickles "Diamond". Die kommer från Nellie Snellen. Dekorationerna är offwhite halvpärlor, blommor och organzaband att knyta med.

Så här ser insidan ut


Även här har jag använt de fina pappren och stansat ut med Nellie Snellen die. Askarnas innehåll var en hjärtantvål med chokladdoft.

Till Annie hade jag gjort dessa två med samma papper och stämpel. Detta är en "smällkaramell" som jag har gjort ett överdrag till.


Här har jag använt samma Tilda och die som tidigare och dekorerat med linfärgad spets och guldbruna halvpärlor. 

 

 Denna lilla ask är också dekorerad med linfärgad spets, blommor i rödrosa, vitt och creme och någon liten halvpärla i rött. Tagen är Magnolia "Tilda Tag" och den är stämplad med texten "You are my heart" från Magnolia. Tagen är dekorerad med röda halvpärlor och scrappers floss.

Till mor och far blev det denna lilla ask med choklad.


Här är de grönt CS och mönstrade papper från Pion med liljekonvaljer. Den är dekorerad med blommor i vitt, ljusgult, grönt och brunt och offwhite halvpärlor.

Det var det hela för idag, hoppas ni får en skön Alla hjärtans kväll!
/Charlotte






 

Inga kommentarer: